pondělí 17. června 2019

Balzám na rty Mylo Růžová marakuja


Balzám na rty Mylo Růžová marakuja byl už nějaký ten pátek na mém kosmetickém seznamu přání, slovenskou značku Mylo mám totiž velmi ráda. Vyzkoušela jsem jejich deodoranty, pleťová séra, pravidelně používam jejich pleťová mýdla...

Růžová marakuja je bezbarvý přírodní veganský balzám na rty. Je velmi mastný, ale zároveň se vám v kabelce nerozteče ani při 30°C (otestováno) a rty skvěle vyživí. Překrásně voní po ovoci a ve složení najdete kokosový olej, bambucké máslo, ricinový a jojobový olej... prostě samé dobré věci, Mylo si navíc velmi hlídá kvalitu všech surovin a často jsou třeba i fair trade.

Ráda bych také vyzdvihla kompostovatelný papírový obal, který byl jedním z důvodů, proč jsem si balzám vybrala.



Kdybych měla srovnat všechny přírodní balzámy na rty, které jsem kdy vyzkoušela, na prvním místě by se umístil balzám z Havlíkovy apotéky se včelím voskem. Ten má o něco lehčí konzistenci, ale zase má plastový obal, což mě nijak netěší. Hned za ním by následoval balzám Mylo, který je spíše takový hutnější.

Tento příspěvek vznikl ve spolupráci s NuSpring.cz, děkuji za podporu mého blogu.

Žádné komentáře:

Okomentovat