čtvrtek 10. března 2016

Havlíkův přírodní zázrak



Před nedávnem jsem objevila velmi zajímavou značku kosmetiky, Havlíkovu apotéku.
Svou filozofií si hned získala mou pozornost. Výrobky Havlíkovy apotéky pocházejí z velké části z českých luh a hájů a pyšní se velice vysokým podílem přírodních složek. Jsou v nich oleje, vitamíny, med a propolis od českých včel, výtažky z bylin a všechno tak překrásně voní!

Receptury jsou z velké části převzaty od pana lékárníka Karla Havlíka, který míchal krémy dámám v minulém století a čerpal také ze starých receptů až ze 17. století. Léty prověřené recepty.


Havlíkův přírodní zázrak je hutný krém, který voní po medu a je dobrý snad úplně na všechno. Používám ho jako noční krém, krém na ruce, na oděrky a všechno, co se mi objeví na pleti a nemá tam co dělat. Má hojivé účinky a už po třech dnech používání místo krému (pleťového oleje) jsem na své pleti viděla rozdíl. Je to taková šikovná věcička, která se neztratí.

Brněnský obchůdek mám po cestě a nedalo mi to, abych se nezastavila. Ehm, vrátila jsem se už několikrát. Jedinou nevýhodou je, že časté nákupy zruinují vaši peněženku. Ale věřte mi, ty jejich pleťové elixíry za to stojí.

2 komentáře:

  1. O této značce jsem četla jen samou chválu, ráda bych něco vyzkoušela :) A máš krásný blog, hlásím se k odběru :)
    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat