pátek 18. března 2016

První jarní


Vím, že jaro oficiálně ještě nepřišlo, ale už se těším, až vytáhnu něco lehčího, než zimní kabát a tlusté ponožky. Proto jdu jaru vstříc lehčím kabátem a konečně i těmi oxfordkami, které na mě čekaly celou zimu.

Jestli na mém blogu čekáte hory nových šatů, asi se nedočkáte. Svůj šatník se snažím udržovat v rozumných mezích. Bude to spíše o spoustě kombinací těch stejných věcí, protože o to mi v podstatě jde. Mít šatník, který funguje jako celek a navzájem k sobě pasuje. Takže tenhle kabát, svetr, kabelku i polobotky uvidíte ještě v několika dalších variacích. Těšte se!





Můj dnešní oděv je  velké části složený ze sekáčových úlovků, třeba kabát mi dobře slouží už nejméně čtvrtým rokem.

Kabát - secondhand 
Vlněný svetr, sukně - secondhand (původně H&M)
Kabelka - Wera Stockholm
Oxfordky - Baťa

1 komentář:

  1. Moc povedené. Těším se na nové kombinace :). Tvůj přístup se mi moc líbí, krásný blog, kéž by bylo takových více. Pěkný víkend :)! K.

    OdpovědětVymazat