čtvrtek 16. května 2019

Ultra hydratační pleťový krém Resibo


Dostala jsem na vyzkoušení Ultra hydratační pleťový krém od polské značky Resibo. Už několik let používám převážně pleťové oleje nebo šlehaná másla a měla jsem chuť na změnu.

Resibo vyrábí přírodní pleťovou kosmetiku, která v sobě spojuje přírodní suroviny s moderními postupy, čímž vzniká velmi kvalitní a účinná kosmetika. Není testovaná na zvířatech a všechny složky produktů jsou veganské.

Výrobky mají moc hezké obaly, krémy jsou balené v papírových tubusech (ty můžete následně využít třeba na pastelky pro děti). Krém je pak v plastovém obalu s praktickou pumpičkou.

Hydratační krém obsahuje arganový a mandlový olej, protizánětlivý olej z manuky, minerální filtr SPF 10 a kyselinu hylauronovou.


A co na krém moje pleť? Hydratační pleťový krém jsem testovala asi dva měsíce (březen a duben). Krém se velmi příjemně nanáší, má krásnou sametovou texturu, velmi jemně voní, rychle se do pleti vstřebává a zanechá ji hladkou. S čím však mám problém, je tvrzení, že je krém vhodný pro všechny typy pleti. Moje pleť je spíše sušší a pokud bych si měla vybrat ideální krém, měl by být o něco mastnější. Krém mi totiž v chladném/větrném počasí přišel pocitově jaksi suchý, jestli víte, co myslím. Byly dny, kdy jsem se natřela ještě i lehkou vrstvou bambuckého másla, abych neměla pocit napjaté pleti.  Věřím ale, že v létě bude krém ideální. Lehoučký a nemastný. A také že normální, smíšené a mastné pleti bude zřejmě vyhovovat po celý dlouhý rok.

Naše tělo je z veliké části tvořené vodou, kterou je třeba neustále doplňovat, aby bylo tělo dostatečně hydratované, a tak je jedno z mých základních pravidel pro krásnou pleť pití velkého množství čisté vody.


A nakonec pro vás mám soutěž o Rozjasňující denní krém Resibo. Tento krém můžete použít pro rozjasnění celého obličeje nebo jen na některá místa jako rozjasňovač. Krém obsahuje slídu, která odráží světlo.
Jak se zapojíte do soutěže? Jednoduše mi tady pod příspěvkem necháte komentář s vaší mailovou adresou a odpovědí na otázku, proč byste tento krém chtěli vyzkoušet. Jednu z vás vylosuji v pondělí.

Tento příspěvek vznikl ve spolupráci s Nuspring.cz, děkuji za sponzorování mého blogu.

19 komentářů:

  1. Jé, já neustále tápu při hledání správné péče o pleť. Vlasy už mám vyřešené, ale s tou pletí je to těžší. Zatím mám vyzkoušený krém od Navia a Nobilis Tilia, ale pořád to není ono, tak třeba Resibo je to, co hledám :)

    monika.schrammova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Protoze kdyz me nerozjasni tenhle krem, tak uz po tom nic...aliensg@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Protože se teď na “dovolené” celkem dost šidím (nebo ani ne tak sebe, jak svoji pleť) a říkám si, že lepší kosmetiku si pořídím až pak, jak nastoupím zase do práce ����‍♀️ Klasicky dítěti koupím všechno a sebe zanedbávám. Takže bych kromě super péče měla i velkou radost �� barbora.vajcnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Dřív jsem nosila tuny makeupu s vrstou pudru, abych zakryla nedokonalosti. Jenže jak už to bývá, napřírodní složení mi na obličeji udělalo ještě větší paseku. Proto se vydávám přírodní cestou, ale stále jsem nevyzkoušela krém, který by dokázal zklidnit zarudnutí tváře (na které dost trpím) a zároveň rozjasňoval. Tenhle slibuje oboje a já bych se o tom moc ráda přesvědčila. natsleepwalker@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za soutěž.Ráda bych vyzkoušela přírodní rozjasnovač,zatím jsem žádný neměla,ale láká mě to.radka05@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ten vypadá božsky :) Já už asi tři roky pracuju na kompletní výměně kosmetiky za přírodní - u většiny částí těla už mám výběr ustálený. Teď už tápu jen v líčení. Poslední dobou se snažím najít nějaké velmi decentní denní líčení, co by ráno zabralo minimum času a jen tak mě trochu vylepšilo. Zkouším teď různé formy rozjasňujících přípravků, ale ještě jsem nenašla to pravé. Kromě toho se - stejně jako většina žen - potýkám s tím, že čím kvalitnější a přírodnější složení, tím větší to udělá vítr v peněžence...


    vlnka.strmiskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Z kosmetiky miluju znacku Eco by Sonya. Liceni - mam 1 make-up. Asi uz 5 let. Pocita se to vubec? Mela bych ho vyhodit. Ale na prirodnich kremech opravdu ujizdim. Mam jich snad 12. A to se pocita�� Tak proc nevyzkouset i Resibo❤ vasuska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Kristy, krém vypadá podle tvého popisku moc dobře, ideálně na léto,moc se mi líbí,že má SPF i hyalurnanku a víc si my děvčata nemůžeme přát 😊❤️ a vypadá,že víc než tento krém nebude potřeba na sebe patlat, takže bych ho chtěla moc zkusit 😍Lucka lucka.krkoskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím 😊 Pořád hledám ten správný produkt, tak že by? 😉😀
    lenajs@post.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Protoze jsem porad jeste nenasla takovy denni krem, který by mi stoprocentně vyhovoval :)
    kure.neoperene (at) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, dle recenze se jedná o krém, který stojí za vyzkoušení. Ještě před pár lety tvořila mou kosmetickou výbavu klasická Nivea. Dneska je to bambucké máslo, ale spíš než pleti, dělá dobře zbytku těla. Postupem času tedy zjišťuji,jak je důležité pečlivě vybírat pleťové produkty. Ale jak mít šťastnou ruku při takovém množství nabízených produktů?
    Zkrátka se učím nešidit se a dát přednost kvalitě.
    Momentálně jsem stále ve fázi hledání takové té srdcovky, proto zkusím štěstí. :)

    Přeji hezký zbytek neděle.

    Andrea

    zemanovaa.andrea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Protože jako máma 4 děti rozjasnění pleti někdy více než nutně potřebuji 🙂
    Děkuji za všechno tipy, recenze, zkrátka parádní blog.
    kombercova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Snažím se postupně začít používat přírodní kosmetiku, rozjasnění by se mi hodilo:) holeckova.peta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Stále hledám krém, který by mi seděl,..Tak třeba na mě čeká zrovna Resibo ;). Moc ráda bych jej vyzkoušela, nejen protože se snažím vybírat přírodní produkty, ale i proto, že mě láká slibované rozjasnění ;).
    pavlinafiala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Rozjasňující krém jsem nikdy neměla, tak by to byla ideální příležitost ho konečně vyzkoušet :)
    m.belohoubkova1411@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Protože bych chtěla zarit:).
    pavla.krat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji za všechny komentáře a tímto soutěž ukončuji. Doufám, že výherkyni se bude krém líbit!

    OdpovědětVymazat
  18. Na narozeniny jsem od manžela dostala produkty z cibdol.cz Jsem uznávanou kritičkou na kosmetiku a zdraví mezi mými kamarádkami. Takto kvalitní výrobek nebo snad přípravek jsem ale dlouhá léta neviděla!

    OdpovědětVymazat