čtvrtek 29. srpna 2019

MYLO - Přírodní repelentní sprej proti klíšťatům a komárům Do lesa


Celé prázdniny zkouším přírodní repelentní sprej proti klíšťatům a komárům Do lesa od slovenské značky Mylo a konečně mám chvíli sepsat vám všechny své dojmy a postřehy.

S mým mužem rádi a často chodíme do přírody. A protože máme doma zhruba třičtvrtěroční batole, nechtěla jsem používat klasické repelenty, které jsou podle mě složené z ne úplně bezpečných složek. Hledala jsem přírodní alternativu a taky jsem ji našla v tomhle kouzelném voňavém pomocníkovi.


Repelent je balený ve skleněné lahvičce s rozprašovačem. Obsahuje směs esenciálních olejů rozmarýnu, eukalyptu, levandule a čajovníku australského. Voní krásně a úplně klidně by se mohl prodávat jako parfém.

Sprej je podle popisu vhodný až pro děti od tří let, ale vlastně v něm není nic, co by dětské kůži mohlo vadit. Zkoušela jsem Jeníčkovi nejdříve trošku stříknout na paži a nic se mu nestalo, používám ho tedy bez obav i pro něj.

Repelent jsme nejčastěji používali v lese. Nastříkala jsem nám ho na kůži, oblečení i boty. Nevím, jestli za to opravdu může tenhle sprej, ale letos jsem ani já, ani nikdo z naší rodiny, neměli žádné klíště.

Používám ho i ve chvíli, kdy nám do ložnice vletí komár. Trochu postříkám peřiny (včetně Jeníčka, který už třeba spí, jemná mlha repelentu ho zatím nikdy neprobudila). A do rána máme pokoj. Zatím jsem sprej nezkoušela v místech, kde by byla opravdu velká koncentrace komárů, ale čeká nás dovolená v Krkonoších a uvidíme, jak to tam bude vypadat.

S repelentem Do lesa jsem moc spokojená a jistojistě si ho pořídím i napřesrok.

Tento příspěvek vznikl ve spolupráci s NuSpring.cz, děkuji za podporu mého blogu!

4 komentáře:

  1. Myslím, že důvod nedoporučení použití pro děti mladší tří let leží asi v (relativně) vysoké koncentraci esenciálních olejů, kterou ten repelent nejspíš má. Více viz třeba Tisserandův institut ( https://tisserandinstitute.org/safety/safety-guidelines/ ), ale v zásadě se pro malé děti doporučuje užívat pouze hodně nízké koncentrace, byť u většiny druhů olejů se jedná spíš o předběžné opatření než něco průkazně nebezpečného.
    Pěkný, voňavý a bezpečný podzim!

    OdpovědětVymazat
  2. Jak dopadla ta dovolená? Na Srí Lance jsme velmi trpěli když jsme dopotřebovali chemický repelent a spoléhali se pak jen na přírodní (několik verzí od kamarádů i místních). Mohli jsme se cákat a cákat a v životě jsem nebyla tak dokousaná. Spíš jsem se leda ochutila :-D Na jihu naštěstí není malárie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dovolená dopadla dobře, repelent nám úplně postačil. Ale ani v Krkonoších nebylo moc komárů.
      My jsme byli pár let zpátky na Seychellách a koupili jsme místní repelent s nějakou citrusovou silicí a byl úplně skvělý. Už ho teda nemáme, tak přesně nevím, co v něm bylo.

      Vymazat
  3. Líbí se mi ten minimalistický design obalu. To se jim fakt povedlo. Já osobně kupuji Komárka, kterého si partnerka oblíbila protože moc hezky voní. Obsahuje to výluh z levandule, která funguje jako přírodní repelent, takže to funguje taky, ale bez chemie. :) Jen to chce samozřejmě stříknout trochu víc. :)

    OdpovědětVymazat