čtvrtek 21. července 2016

Rakytníkové mýdlo Naturinka


Rakytníkové mýdlo od brněnské značky Naturinka jsem si koupila na začátku léta. Mám ráda rakytník (hlavně kvůli té jeho červenooranžové barvě) a už kdysi dávno jsem používala rakytníkový olej na pleť.

Mýdlo jsem kupovala s myšlenou na mytí rukou a těla. Ale pak jsme jeli na dovolenou a já jsem si zapomněla něco na čistění obličeje. Tak jsem si jen tak zkušebně umyla tvář tímto mýdlem a od té doby jsem ho ještě nedala z ruky. Je skvělé. Pleť jemně vyčistí a ta je potom jemná a příjemná na dotek.

Mýdlo je 100% přírodní a neobsahuje palmový olej. Skládá se z olivového, kokosového, ricinového a rakytníkového oleje, bambuckého másla, extraktu z grepových jader a hydroxidu sodného.

Podporování místních výrobců kosmetiky mě velmi těší a pokud je to opravdu dobrá kosmetika, jsem ještě spokojenější. Rakytníkové mýdlo je jeden z těch výrobků, ke kterým se jistojistě znova vrátím.


2 komentáře:

  1. používám i jejich šampóny, super :) A poslední rok jsme celkově místo sprchového gelu taky zařadila mýdla. Od Naturinky mám současně Porridge a spokojenost. Naturinka navíc nepoužívá palmový olej, podle mě, je to jedna z top sustainable českých kosmetických značek, která si pozornost rozhodně zaslouží.

    OdpovědětVymazat
  2. Super tipy :) určitě vyzkouším :) mám teď oblíbené konopné mýdla https://www.semena-marihuany.cz/cs/kosmetika-z-konopi/7183-konopne-mydlo-levandule-80g-zelena-zeme.html Mám po nich hebkou pokožku :) ale určitě zkusím i tady tuto značku :)

    OdpovědětVymazat