čtvrtek 13. října 2016

Přírodní řasenka Lily Lolo


Jak jsem se zmiňovala v článku o minimal makeup bag, ráda bych veškerý svůj kosmetický arzenál nahradila přírodními alternativami. První věc, která se mi dostala do rukou, je přírodní řasenka od britské značky Lily Lolo Mineral Cosmetics.


Popravdě jsem nevěděla, co od takové přírodní řasenky čekat. Ale už po prvním dni nošení mě dostala. Dělá krásné, ale zároveň velmi přirozeně vypadající řasy, drží celý den bez rozmazání a v pořádku přežila i jemný déšť. Řasenka se velmi snadno odličuje a na očích je moc příjemná.
Co se mi na ní ale líbí snad nejvíc (hned po krásné sytě černé barvě a dokonalém minimalistickém obalu), je její složení. Obsahuje olej ze slunečnicových semínek, který řasy po celý den vyživuje a není v ní nic škodlivého chemického.
Rozhodně to nebude poslední věc, kterou od Lily Lolo vyzkouším. 

Tento příspěvek vznikl ve spolupráci s Biooo.cz.


Žádné komentáře:

Okomentovat