pondělí 28. listopadu 2016

Přírodní rozjasňovač


Vyrobila jsem si svůj první rozjasňovač a je to vlastně i první dekorativní kosmetika, co jsem si umíchala.
Rozjasňovačům jsem nikdy nepřišla na chuť, dokud jsem si nevyrobila jeden vlastní. Snažím se omezit svou kosmetickou sbírku a nepřišlo mi důležité mít v ní i rozjasňovač. Když jsem ho ale vyzkoušela, bylo to vlastně moc hezké. Jemňoučké třpytky a lehounce růžová barva. Pravděpodobně se sice nestane mým každodenním pomocníkem, ale určitě není špatné mít takový malý kalíšek v zásobě.

Rozjasňovač
1 plechový kalíšek o objemu 5 ml
1 lžička bambuckého másla
1/3 lžička světle růžového pigmentu (mica světle lososová)

Do kalíšku jsem dala lžičku bambuckého másla (tak, aby sahalo asi do 2/3 kalíšku) a nechala jsem ho v mikrovlnce rozpustit. Pak jsem do tekutého másla po troškách přimíchávala micu, vždy jsem ji rozmíchala párátkem a zase jsem přidala, dokud nebyla celá směs celá zabarvená.
Kalíšek jsem nechala v lednici ztuhnout.

Mica je v podstatě jemně rozemletá slída, tedy naprosto přírodní surovina, která se vyznačuje právě jemným třpytem.

Tento příspěvek vznikl ve spolupráci s Kosmetika hrou.

Edit. Ráda bych tento recept překřtila na tvářenku. Jemně růžovou, která dodává jen lehce uzarděný dojem a vypadá na tváří moc hezky. Propříště bych do receptu přidala asi půl lžičky oleje (třeba meruňkového nebo mandlového), aby šla tvářenka lépe nabrat. Teď je docela tuhá.

Žádné komentáře:

Okomentovat