pondělí 20. listopadu 2017

Šperkovnice

Když se podívám na své šperky, nosím tytéž stále dokolečka. Jsou většinou jednoduché, zlaté a mají pro mě velkou hodnotu.

Zlatá kapička je můj první designérský šperk. Vytvořila ji Eliška Lhotská v kolekci New Archeology a můžu říct, že je mým nejoblíbenějším šperkem. Koupila jsem si ji ke svatebním šatům.
Druhý zlatý řetízek nosívala moje babička a jsem ho objevila teprve pár dní zpátky.

Široký zlatý řetízek jsem zabavila v maminčině šperkovnici a i když ho nosím jen občas, protože je celkem výrazný, mám ho moc ráda.

Prstýnky. Jeden zásnubní od mého muže, druhý snubní svatební. Vzpomínka na dva nejkrásnější dny v mém životě.
Hodinky Komono Moneypenny jsou mým stálým doplňkem, dostala jsem se k magisteských státnicím. Mám je v barvě růžového zlata.

Historické náušnice jsem dostala od babičky, ale ani ona nevěděla, odkud se u ní vzaly. Vím jen to, že jsou opravdu hodně staré.
Nejčastěji ale nosím úplně jednoduché a nenápadné náušnice. Perličky, kamínky nebo české granáty.


Sobí brož jsem vy před pár lety sama vyrobila a vytahuji ji z útrob své šperkovnice každou zimu.

Mám toho ve šperkovnici ještě víc, ale jen tohle jsou kousky, které pravidelně nosím. Jaké šperky máte rádi vy?

4 komentáře:

  1. Ten sob vypadá nádherně :-) Já bych si nic takového nedokázala vyrobit, takže obdivuji každého, kdo to dokáže :-) . Mně se nejvíc líbí šperky z chirurgické oceli . Jsou kvalitní a pořád stejně pěkné, takže jiné nenosím :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, to jsou ale krásné šperky. Já mám daleko raději takové ty starožitnější , ale tyto mi vůbec nevadí. Odkud jsi je koupila? Já osobně nejraději nakupuji na různých anticích apod, ale nové šperky mi také tolik nevadí.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné. Musím říct, že máte na šperky stejný vkus jako moje snoubenka. Ta má taky ráda lehce růžové odstíny, růžové zlato a další. Pravděpodobně budeme mít v tomhle duchu laděné i snubní prsteny, i když já jsem v tomhle trochu konzerva a radši bych měl nestárnoucí klasiku – žluté zlato, jako máte vy. Tak uvidíme. Ještě váháme, jestli objednat přes internet a riskovat reklamace, anebo jestli čekat na otevření zlatnictví a klenotnictví a riskovat, že to budeme honit na poslední chvíli. :/

    OdpovědětVymazat