pátek 22. dubna 2016

Královská snídaně pro pleť & biokrém Krásná dáma


Havlíkova apotéka mi dělá radost. Jejich výrobky naprosto překrásně voní a je radost je používat.
Nejlepší věcička, kterou jsem objevila, je biokrém Krásná dáma, vhodný na (moji) suchou pleť. Voní! Ten tak krásně voní! Po bylinkách a trošku po medu a na pleti je nevěřitelně příjemný. Vstřebává se sice o chviličku déle, než klasické krémy, ale to není nic, co by mi vadilo.  Pokud mám pleť extrémně vysušenou (což byl problém hlavně v zimě), smíchám krém s troškou Havlíkova přírodního zázraku a rázem je o něco výživnější. Tohle je také dobrá varianta krému na noc.

Královská snídaně pro pleť je 3-minutová ranní maska, která voní velmi podobně jako krém, ale výrazněji a snad ještě o kapičku lépe. Množství asi o velikosti lískového oříšku nanesu na jemně navlhčenou pleť, jemně promasíruju a pak nějak odhadnu tři minuty, po kterých masku vlažnou vodou smyju. Je to neuvěřitelně příjemné a každé ráno se těším, až tuhle voňavou věcičku použiju. Pleť už téměř nepotřebuje krém, protože maska obsahuje avokádový olej, který se do pleti krásně vstřebá.
Královská snídaně pro pleť a krém Krásná dáma jsou perfektní dvojka. Mimochodem, ta jména mě dostávají do kolen.


Tento příspěvek sponzorovala Havlíkova apotéka, nicméně veškeré názory jsou mé vlastní.

Žádné komentáře:

Okomentovat