úterý 24. května 2016

Všechny věci, které (ne)potřebuji


Poslední dobou se snažím být minimalista. Nemít moc věcí, nekupovat tuny oblečení ani kosmetiky, protože necítím potřebu mít poličky plné různých serepetiček. A čím míň toho mám, tím jsem nějak spokojenější.


Tak třeba koupelna. Schválně, kolik různých lahviček a flakónů tam stojí? Kolik těch zkrášlovatel pravidelně používáte? A kolik jich k životu potřebujete?
Sama se snažím zredukovat počet kosmetiky na minimum. Spotřebovávám věci, které vlastním (nerada něco vyhazuju), ale znova kupuji jen to, bez čeho se neobejdu nebo co mi udělá velkou radost (nová rtěnka). Přiznávám, že hrozně ráda čtu články o kosmetice, hlavně té přírodní, ale rozhodně to neznamená, že všechny ty věci nutně potřebuju.


Co myslíte, kolik všech těch věcí, které vlastníte, doopravdy potřebujete, chcete a používáte? Klidně si sepište, co k životu po kosmetické stránce potřebujete, zbytek spotřebujte nebo darujte dál a příště kupujte už jen to nutné. Vybírejte pečlivě a hledejte přípravky, které vám sednou jako ulité. Já už pár svých oblíbenců mám.

A co vy, máte nějaký kosmetický zázrak, na který nedáte dopustit?

Žádné komentáře:

Okomentovat