pondělí 24. října 2016

Sobotní výlet




Minulou sobotu jsme se já, můj milý a naše štěně vypravili do Lednice a cílem přijít až do Mikulova (všecko to leží na jižní Moravě), kde byla naším cílem vyhlášená restaurace Sojka. Trochu jsme ale přecenili svoje síly a tak jsme se poslední kus cesty svezli vlakem.
Lednice a její okolí je naprosto překrásný kus země, všude jsou vinice, rybníky, zámečky nebo jiné pozoruhodné stavby. Po cestě jsme míjeli větrolam, který už byl celý žlutý a já jsem neodolala a nechala se v něm zvěčnit.
Příště je naším cílem Pálava.

2 komentáře:

  1. Pročítám tvůj blog a jsem uchvácena především fotografiemi. Smím se zeptat čím a případně jakým objektivem fotíš? Jsi moc šikovný člověk a doufám, že zde najdu více k přečtení a ke koukání. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti moje fotky líbí! Mám Canon 70D a objektiv 50mm a Tamron 17/50mm. Tenhle příspěvek je focený padesátkou, ale poslední dobou používám spíš Tamron, je mnohem variabilnější.

      Vymazat