sobota 1. dubna 2017

Svatební.




Plně si uvědomuji, že tu neustále píšu o kvalitě, ale mé srdce bývá rozmarné a někdy si prostě chci koupit něco hezkého. Tím případem jsou tyto lodičky, které pravděpodobně zničím při prvním nošení.

Budu se totiž vdávat a tohle jsou mé svatební střevíčky. Předpokládám, že mi je při svatebním dni pošlapou tanečníci nebo si odřu podpatek.

Nikdy bych nevěřila, jak komplikované bude vybrat svatební lodičky. Líbily se mi jedny kožené, ale nebyla to úplně ta správná barva a tak nakonec vyhrály tyto, jednoduché, elegantní a o něco vyšší, než bych si představovala.

lodičky - Reserved

5 komentářů:

  1. Počítej s tím, že se určitě zničí. Moje jsou po svatbě taky nepoužitelné. Byla jsem ráda, že jsem si je koupila přes beremese od jedné nevěsty za poloviny původní ceny. A nebyly použité. Jinak by mi asi těch peněz bylo líto...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si jistá, že nepřežijí, ale lepší jsem prostě nesehnala.

      Vymazat
  2. Moc gratuluju! :) Mně to taky čeká, nejspíš příští rok, prstýnek jsem dostala teprve před 14 dny takže zatím moc nic neplánujeme a necháváme to plynout :)
    Doufám že i ukážeš, jaké budeš mít šaty a vůbec, že třeba o svatbě napíšeš víc, sleduju tě od nepaměti a hlavně - taky se ráda inspiruju :) (i když my se asi/snad budeme během svatby převlíkat do kroje - třeba aspoň nezničím střevíčky :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Šaty určitě ukážu hned, jak budeme mít nějaké fotky.

      Vymazat
  3. Nene! Já měla stejné! teda, jen jinou barvu, světle-šedo-modrou, ale jinak stejný střih i značka. A mám je doteď :)

    OdpovědětVymazat