pondělí 29. května 2017

Oční stíny Lily Lolo Buttered Up

Britská přírodní kosmetika Lily Lolo si získala mé sympatie výbornou kvalitou veškeré kosmetiky, kterou jsem zatím vyzkoušela. A to ani nemluvím o dokonale minimalistickém designu jejich obalů a přírodním složení jejich kosmetiky, která neobsahuje zlé chemické věci (parabeny, barviva, umělá parfemace) a také není testovaná na zvířatech. Samotné stíny obsahují jojobový olej a výtažek z granátového jablka (a spoustu jiných pokožce prospěšných látek).

Oční stíny Butteter Up jsou zabalené v praktickém obalu se zrcátkem. Je to krásně jemná a přirozená barva v lehce meruňkovém odstínu s perletí a je velmi dobře pigmentovaná. Takový ten odstín pro nahé líčení, který hezky sjednotí barvu celého víčka. V mém kosmetickém arzenálu si získaly čestné místo.
Stíny dobře drží, používám pod ně bázi a vydrží mi až do večera (neplatí při teplotách 30 a více stupňů, to mi na očích nevydrží vůbec žádné stíny).
Za sebe tedy vřele doporučuji!

Tento příspěvek vznikl v spolupráci s Nuspring.

4 komentáře:

  1. A jakou bázi prosím používáte? Je něco přírodního pro tyto účely? Stíny se mi vždycky spojí do té nepěkné linky... Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím používám Artdeco, ta sice není přírodní, ale skvěle drží. Lily Lolo myslím také vyrábí svou bázi.

      Vymazat
  2. Už jsem našla, že lily lolo nějakou má, tak vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, tu jsem mela, byla dobra. Dekuju.

    OdpovědětVymazat