čtvrtek 24. srpna 2017

Lily Lolo - přírodní rtěnka Nude Allure

Postupně nahrazuji veškerou svou kosmetiku přírodními alternativami. S dekorativní kosmetikou je to běh na dlouhou trať, protože spotřebovat všechno z drogerie, co mám ještě doma, bude nějakou chvíli trvat.


Na rtěnky od britské značky Lily Lolo už jsem měla dlouho spadeno. Obsahují ricinový a jojobový olej, vitamín E, extrakt z rozmarýnu a jsou bez parfemace.

Nude Allure je sytý broskvovo-růžový odstín. Na rtech je rtěnka velmi příjemná, úžasně krémová a zastane i balzám na rty. Svou barvou mi bohužel vůbec nesedí a namísto rtěnky jsem ji alespoň párkrát použila jako krémovou tvářenku. Pak jsem ji poslala dál jedné blondýnce s modrýma očima, pro kterou byla jako stvořená.

Ke rtěnce můžu říct, že si ji určitě koupím znovu, jen v jiném odstínu. Místo v mé kosmetické taštičce si určitě zaslouží.

Žádné komentáře:

Okomentovat