úterý 19. září 2017

Wishlist podzim/zima 17/18

Podzim se hlásí o slovo. V létě mám pocit, že vždycky jen tak nějak přežívám a snažím se vyhýbat horku, naopak podzim mám ráda. S jeho chladnými rány a večery a vlastně i s deštěm, když na to přijde.
Na podzim vždycky dostávám kreativní náladu, letos jsem se třeba přihlásila na kurzy šití, snažím se zapojit do svého živostního stylu "zero waste" a sleduji youtube kanál Francouzsky Justine Leconte.

Z mého jaro-letního wishlistu jsem si koupila zlatou kapičku od Elišky Lhotské, která se rázem stala mým nejnošenějším šperkem. V šatníku mi přibyly lehké červené šaty z hedvábí od Marie Mukařovská dress, jednoduché tmavě modré šaty na léto a jedna košile ze sekáče.


Na podzim a zimu se potřebuji zásobit několika jednoduchými kousky, které doplní můj šatník, protože jsem ho v průběhu září několikrát vytřídila a zbavila se věcí, které už mi nesedí nebo mají nějakou drobnou vadu, třeba vybledlou barvu nebo žmolky.

1. Stejně jako na jaře sháním jednoduchý černý trenchcoat, nejlépe s podšívkou, kapsami a v poněkud minimalističtějším provedení, než je zvykem u těch klasických.

2. Svetrů není nikdy dost a protože jsem musela vyřadit dva sežmolkované, chtělo by to místo nich náhradu. Hledám teplý svetr, který se nebude žmolkovat, nejlépe ve vínové nebo tmavě modré barvě. Ráda bych do svého šatníku přidala pár tónů vínové barvy ideálně v podobě hřejivého svetru, košile nebo trička. Přijde mi, že do té záplavy modré, černé a šedé by se tento odstín hezky hodil.

3. Basic trička, o ty mám také trochu nouzi. Většinou se jim po prvním vyprání posunou švy, vybledne odstín nebo se na nich objeví malé žmolky. Nevíte, kde koupit něco kvalitnějšího a zároveň nadčasového? Chtěla bych střih, který bude na těle trochu volnější a barvy v neutrálních odstínech.

4. Minerální pudr Lily Lolo.

5. Velký batoh, líbí se mi ty od Herschel Supply. Můj muž jeden takový má a já mu ho pořád kradu. Vejde se do něj totiž hrozně moc věcí.

6. Ponožky, které se neprodřou po jedné sezoně. Stačily by mi i jednobarevné.

7. Kašmírový šátek v černé barvě. Jednoduchý, s třásněmi, který mi vydrží navěky.

Víte a poradíte, co kde koupit?

5 komentářů:

  1. Basic trička v bílé, šedé a černé jsem sehnala v Orsay, pěkný a příjemný materiál, volnější střih, zatím 3 vyprání a šev drží, je to nějaká směs s viskózou, ale na jejich webu jsem je vůbec nenašla, takže asi nějaká anomálie. Svetr doporučuju uplést, jedině tak lze zaručit barvu a hřejivost, v obchodě si požádejte o ustřižení kousíčků vlny (stačí 1cm) a testem hoření zjistíte, jak Vás zahřejí :-). S kašmírovou šálou je to trochu loterie - všichni tvrdí, že ta jejich je zaručeně pravá. Mám 2 přímo z Afghánistánu, hřejí hodně a jsou lehoučké a testem hoření jsem zjistila, že nejspíš pravé budou, vlákno shoří na takové kousky, co se dotykem rozpadají na prach a smrdí jako hořící vlasy. Pak mám jednu z nějakého brněnského obchodu, byla na ní cedulka 100% kashmire, ale vlákna se jí při hoření taví jako silonové lanko :-). Takže zápalky do kapsy a hurá na nákupy!

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám většinu vlněných svetrů ze sekáčů, kde jich mají opravdu zásobu a zatím jsem se všemi na 100% spoko (na rozdíl od toho z Manga, který je sice taky vlněný, ale po 2 letech už je dost vytahaný :/).
    Hezký den,
    Karo
    http://inkpotstories.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Sehnala jste, prosím, ponozky, co vydrzi? Moc to potrebuji :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sehnala jsem hezké vánoční v NILA a pak v obchůdku s českými ponožkami v Brně (České fusekle), kde měli široký výběr.

      Vymazat
  4. Moc pěkné věci. Mi občas dělá manželka taky něco takového, abych věděl, co jí mám koupit k narozeninám nebo ke svátku. :) Prostě pošle to, že by se jí líbilo tohle a tohle. No, já přemýšlím, že udělám to samé. Třeba teď se mi líbí jedny zvyšující pánské boty, tak si říkám, že tu zdviženou rukavici zvednu.

    OdpovědětVymazat