pondělí 25. září 2017

Manon - levandulý parfém Brut

V létě jsem si koupila parfém od české značky kosmetiky Manon. Překrásně voní po levanduli a pokaždé si připadám, jako kdybych právě prošla levandulovým polem, což se mi pochopitelně velmi líbí.

Vůni používám většinou jen tak pro radost, třeba když se chystám do postele a chci si v oblaku levandule jen tak číst nebo si užít hrníček čaje. Vůně nevydrží kdovíjak dlouho, většinou ji cítím nejvýš dvě hodiny.

Parfém se vyrábí ve dvou vůních - jemnější Doux a silnější Brut, který mám já. Přiznám se, že jsem se mezi vůněmi nemohla rozhodnout, protože obě voní nádherně, Brut je o něco méně sladká vůně. Není testovaný na zvířatech.

Parfém koupíte (i ve větším balení) na Levandulová.cz.

1 komentář:

  1. To musí být nádherná vůně :-) . Já miluju levandule :-) . Levandulový parfém teda nemám, ještě jsem totiž na něj nikde nenarazila, ale používám parfém CHAN COCO NOIR, který má také příjemnou květinovou vůni. Květinové parfémy jsou prostě nejlepší. S nim nikdy nešlápnu vedle, ať vyberu jakýkoliv :-) .

    OdpovědětVymazat