sobota 7. října 2017

Na Hády a do Mariánského údolí.


Po dlouhé době sobota, kdy nepršelo. Vyrazili jsme s mým milým a s Čotym na Hády, kde jsme plánovali natrhat šípky na zimu. Šípky ale ještě nebyly zralé, zkusíme to znova za dva týdny.

Šípkovým čajem s medem u nás doma zapíjíme všechny nemoci. Dokonce i můj muž, který mě jinak od všech ,,sběrů" (borůvky, maliny, kytky...) tahá pryč, uznal, že natrhat šípky je potřeba.




Z Hádů jsme svižným krokem pokračovali po žluté až do Mariánského údolí. Cesta měla asi 15 kilometrů a vedla příjemný terénem, po překonání stoupání na Hády pořád jen po rovince nebo z kopce.

Chladný říjnový vzduch, teplé sluneční paprsky, stihla nás i prudká dešťová přeháňka (která se Čotymu vůbec nelíbila), to všechno nás příjemně unavilo. Teď procházím fotky, píšu příspěvek na blog, dodělávám dort a popíjím můj oblíbený kurkumový čaj. Muž hraje novou hru a pes spí. Tohle je pro nás tři příjemně strávená sobota.


Poslední dobou trochu uvažuju o Rozmarném děvčeti. Přemýšlím, jak blog dále směřovat. Teď je to mix přírodní kosmetiky, sem tam nějaký diy recept, trocha módy, mých kytek, výletů...

Líbí se vám blog tak, jak je? Anebo mi povězte, o čem byste rádi četli!

5 komentářů:

  1. Líbí, líbí :)! Líbil by se mi nějaký článek na zero waste tipy a tipy na knihy.
    Díky za informaci, že šípky ještě nejsou zralé, taky jsme se chystali, ale počkáme chvilku ještě. Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Přesně a je skvělý, vejde se do něj hrozně moc věcí :)

      Vymazat
  3. Mám váš blog ráda takový, jaký je! :)A určitě si vždycky ráda přečtu nějaké tipy na vámi vyzkoušenou přírodní kosmetiku nebo na to, kde sehnat kvalitní oblečení (momentálně mě nejvíc trápí opravdu teplý kabát a svetr).
    Díky za to, že píšete! :)

    OdpovědětVymazat