pátek 14. září 2018

Minerální tvářenka Lily Lolo Clementine


Už dlouho jsem toužila po přírodní minerální tvářence od britské značky Lily Lolo. Nakonec u mě po dlouhém vybírání skončil matně broskvově růžový odstín Clementine, který je krásně pigmentovaný a přesně splňuje mou představu o dokonalé tvářence.
Velká část minerálních tvářenek Lily Lolo obsahuje droboučké třpytky, to ale není nic pro mě, protože s nimi neumím příliš pracovat.
Rozhodovala jsem se mezi třemi matnými odstíny -  Clementine, Beach Babe (matně broskvová) a Oh La La (matně růžová). Clementine je někde na pomezí.


Minerální tvářenka je velmi sytě pigmentovaná (takže mi vydrží určitě několik let), na tvářích má dlouhou výdrž a dodává takový ten efekt zdravé a rozzářené pleti.
Aplikace je také jednoduchá. Malé množství tvářenky vyklepnete do víčka, naberete štětcem a nanesete na tváře. Doporučuji začít spíše s málem a pak přidávat.
Na svých stránkách píše Lily Lolo, že se jedná o matný broskvově růžový odstín, pro mě je však tvářenka spíš do růžova.
Za sebe ji určitě doporučuji! Pokud však můžete, běžte si je prohlédnout na živo, fotky umí hodně zkreslovat.


Žádné komentáře:

Okomentovat