čtvrtek 23. dubna 2020

Navia BIO květová voda Máta


Květové vody nejsou běžnou součástí mé kosmetické rutiny. S rok a půl starým dítkem neustále po boku se většinu věcí ve svém životě snažím co nejvíc zjednodušovat a zrychlovat. Proto na svou pleť používám jen to nejnutnější - přírodní mýdlo, krém nebo olej a velmi lehoučký makeup (v podstatě jen zakryju kruhy pod očima a upravím si obočí). Někdy však přijde chvíle, kdy mám chuť věnovat sama sobě a kousíček víc času.

Před pár týdny mi na pleti vyskákalo podle mě až moc nehezkých a zarudlých míst, se kterými to chtělo něco udělat. Zhruba v té době jsem začala každé ráno a večer používat bio květinovou vodu s vůní máty od slovenské značky Navia

Máta v přírodní kosmetice pomáhá zklidňovat zarudlá místa, akné a podrážděnou pokožku celkově. Její vůně také pomáhá při únavě, bolesti hlavy a nevolnosti.

Já si květinovou vodu moc užívám. Moje pleť je moc spokojená, zarudlých mít po pár dnech ubylo a nová se už neobjevují. Lahvička s rozprašovačem vytvoří lehoučkou mlhu, která se hned vstřebá do pleti. Vůně ve velmi silná a pořádně mátová.

Tento příspěvek vznikl ve spolupráci s internetovým obchůdkem Blueberry Hill, děkuji za podporu mého blogu!

3 komentáře:

  1. Na květinové vody nedám dopustit. Hlavně na růžovou vodu (Nibilis Tillia). Kdykoliv mám pocit, že pleť není úplně v pořádku, sáhnu po ní. A někdy jen tak, pro radost ;) Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. To zní hodně dobře :-) . určitě ji vyzkouším. Miluju mátu a její vůni :-) . Já jsem v poslední době strašně unavená. už mi moc chybí sluníčko. Mám takové problémy na konci každé zimy, ale letos mi to přijde horší než jindy, tak jsem si zkusila koupit už i doplňky stravy a přijde mi, že se to začíná pomalu zlepšovat :-) .

    OdpovědětVymazat