středa 17. června 2020

Přírodní řasenka NUI Cosmetics Pango


Co se mi před rokem a půl narodil Jeníček, přestala jsem se z nedostatku času na nějakou chvíli téměř úplně líčit. Nicméně Jeníček už je batole a začíná respektovat mou potřebu času věnovanou zkrášlování.
Od té doby moje tehdejší řasenka došla svého kosmetického nebe a já ji chtěla nahradit novým přírodním kouskem. V tu chvíli se mi ozval Blueberry Hill, obchůdek s přírodní kosmetikou, jestli bych si u nich nevybrala něco na recenzi.
Moje volba padla na řasenku 100% Pure, která mi však vůbec nevyhovovala - dráždila mi oči, nemohla jsem se skamarádit s kartáčkem (tím pádem jsem docílila jen jemně zvýrazněných řas) a navíc se mi pořádně rozmazávala na spodních řasách. Škoda, protože její složení bylo úžasné. A četla jsem spoustu recenzí, kdy si ji zákaznice nemohly vynachválit. A tak bych řekla, že výběr řasenky je velmi individuální a každé z nás sedne jiná.


Teď už ale k řasence NUI Cosmetics, kterou jsem vyměnila za tu od 100% Pure. Musím říct, že NUI je pro mě trefa do černého. Přijde vám zabalená v roztomilé papírové krabičce a její velikost je akorát tak do ruky (a i když se může zdát maličká, má objem 7,5 ml).
S kartáčkem se mi velmi dobře pracuje, černá barva zanechá řasy zvýrazněné a prodloužené po celý den. Nedrolí se, neopadává, neslepuje, večer je stejně krásná jako ráno. Je radost ji používat. Řasenku používám jen na horní řasy, protože se mi na spodních lehce maže, to mi však dělají všechny řasenky, které jsem kdy vyzkoušela. Snad kromě voděodolných, ale ty nemám ráda kvůli nepříjemnému odličování.


Řasenka NUI je vyrobená z kvalitních surovin, velká část z nich je dokonce v bio kvalitě. Obsahuje kávový olej pro růst, heřmánek pro zklidnění, slunečnicový olej pro výživu. Je veganská. Po korektoru od stejné značky, o kterém jsem už také psala, je tato řasenka druhým kouskem od NUI, který mi přijde naprosto skvělý. A tak ji přidávám na seznam úžasných přírodních řasenek, kam řadím ještě tu od Lily Lolo a Avril Organic


Jediným negativem může být cena, já na sebe ovšem už nechci patlat kosmetiku plnou chemie, naopak chci, aby všechna moje kosmetika byla zároveň pečující a plná prospěšných látek pro mou pleť a tělo. Ne nadarmo se říká, že pokožka je největším lidským orgánem a co na ni namažeme, to pronikne i dovnitř do těla.

Tento příspěvek vznikl ve spolupráci s internetovým obchůdkem Blueberry Hill. Děkuji za podporu mého blogu!

3 komentáře:

  1. přírodní řasenku od Lily Lolo, kterou zmiňuješ, používám, jsem s ní spokojená, ačkoliv některým řasenkám z drogerky, které volím primárně kvůli vyhovujícímu kartáčku, se nevyrovná. mohla by být výraznější a kartáček plastový (takový krásně odděluje a prodlužuje řasy.) takže hledání vyhovující přírodní řasenky stále pokračuje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné příspěvky. Závidím ti tvůj literární um :) Krásně se to čte, jako po másle :) Já si osobně nejraději kupuji různé přípravky a i jiné věci z eshopu greenmat a nemohu si je vynachválit. Určitě vyzkoušej také a dej mi vědět.

    OdpovědětVymazat
  3. Takovou řasenku jsem přesně hledala, děkuji za tip, už nechci další chemikálii z drogerie, hledám právě nějaké přírodnější a lepší varianty. Akorát jsme před měsícem přestavěli celou ložnici podle webu a koupila jsem si nádherný, bílý toaletní stolek, který mám hned u okna a je zatím prázdný, tak ho musím zaplnit novou kosmetikou :D.

    OdpovědětVymazat